My LinkedIn profile

Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΑΣ

Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΑΣ
ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ;...ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ!..(Κάντε κλίκ πάνω στον...ΧΡΥΣΟ!) Τηλ: 6995295767/ 6946083329

Taxheaven - Νέα ειδήσεις

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Το νέο taxisnet είναι πλέον γεγονός!



Κωνσταντίνος Δημ. Γραβιάς
Πτυχιούχος Οικον. Παν/μιου Πειραιά Λογιστής - Φοροτεχνικός



Έχουν περάσει πολλά χρόνια από την πρώτη ημέρα που τέθηκαν σε εφαρμογή οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του taxisnet για την ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων Φ.Π.Α., V.i.e.s. κ.λπ. Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έγιναν σημαντικές προσπάθειες από τους ανθρώπους που εργάστηκαν ή που εξακολουθούν να εργάζονται στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίες πάντα είχαν ως στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους χρήστες. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα οι εργαζόμενοι και οι προϊστάμενοι των αρμοδίων τμημάτων της Γ.Γ.Π.Σ. έδιναν τον καλύτερο τους εαυτό προκειμένου να μειωθούν στο ελάχιστο τα όποια προβλήματα δημιουργούvταν από την καθημερινή χρήση του συστήματος. Ας μην ξεχνάμε ότι οι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών είναι εκατομμύρια και είναι λογικό να υπάρξουν κάποιες φορές – ειδικά τις καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής δηλώσεων Φ.Π.Α. κ.λπ. - μικροπροβλήματα, τα οποία λύνονταν από τους τεχνικούς της Γ.Γ.Π.Σ. ή σε αρκετές περιπτώσεις δίνονταν παρατάσεις προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι χρήστες. Εκτός βέβαια από τα αρνητικά - μεμονωμένες περιπτώσεις προβλημάτων που όμως αναφέραμε οφείλονταν σε υπερφόρτωση του συστήματος λόγω του μεγάλου όγκου δηλώσεων- μέσα στο μεγάλο αυτό χρονικό διάστημα υπάρχουν και τα θετικά που κυρίως έχουν να κάνουν με την ευσυνειδησία και το φιλότιμο των εργαζομένων στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Γ.Γ.Π.Σ. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είμαστε μηδενιστές και να απαξιώνουμε τις φιλότιμες προσπάθειες κάποιων ανθρώπων μόνο και μόνο επειδή προκύπτουν μερικές φορές μικρά τεχνικά προβλήματα.
Πόσες φορές δεν μας έχει τύχει να ζητάμε κωδικούς πρόσβασης την καταληκτική ημερομηνία υποβολής μιας δήλωσης και να τους έχουμε την ίδια ημέρα; Οι υπάλληλοι δηλαδή της Γ.Γ.Π.Σ. ξεφεύγοντας από το τυπικό που όριζε η υπηρεσία (υποβολή αίτησης τουλάχιστον πέντε ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία) έκαναν τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να κάνουμε χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Πόσες φορές δεν έχουμε εξυπηρετηθεί και βοηθηθεί από το τμήμα υποστήριξης του taxisnet για τεχνικής και όχι μόνο φύσεως θέματα, ή θέματα που άπτονται της ηλεκτρονικής υποβολής δηλώσεων γενικότερα;

Η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι αλματώδης και η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών αποτελεί μονόδρομο. Τα οφέλη από την αύξηση των χρηστών που χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Taxisnet είναι τεράστια για την Ελληνική οικονομία, μιας και δεν δαπανώνται σε μετακινήσεις πολύτιμες εργατοώρες. Ο χρήστης μπορεί από το γραφείο του, το σπίτι του ή από οποιοδήποτε σημείο έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις δηλώσεις του (Φ.Π.Α., Vies, κ.λπ.) κερδίζοντας έτσι σε χρόνο και σε χρήμα, αποφεύγοντας επισκέψεις στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. Από την άλλη, οι υπάλληλοι των Δ.Ο.Υ. δεν δαπανούν εργατοώρες για την παραλαβή δηλώσεων και μπορούν να ασχολούνται με πιο σημαντικά θέματα όπως για παράδειγμα με τον εξονυχιστικό έλεγχο των επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση με την πάταξη της φοροδιαφυγής που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που ταλανίζουν την οικονομία μας.

Σήμερα, μετά από αρκετά χρόνια λειτουργίας, το taxisnet αλλάζει. Το έτος 2011 αποτελεί χρονολογία ορόσημο για τις προσφερόμενες υπηρεσίες του taxisnet. Το χρόνιο αίτημα των συναδέλφων λογιστών – φοροτεχνικών για την υποβολή όσο το δυνατόν περισσότερων δηλώσεων μέσω διαδικτύου, ικανοποιείται με την σταδιακή εφαρμογή του νέου taxisnet.
Πρόκειται για μια αλλαγή εκ βάθρων η οποία δεν πραγματοποιήθηκε εν μια νυχτί, αλλά αποτελεί καρπό της αγαστής συνεργασίας του ανθρωπίνου δυναμικού της Γ.Γ.Π.Σ. και άλλων φορέων, και για την πραγματοποίηση της υπήρξε προεργασία ετών. Έχουν προστεθεί νέες υπηρεσίες και γενικώς έχει αλλάξει ολόκληρη η δομή και η φιλοσοφία του Taxisnet. Θέλουμε στο σημείο αυτό να τονίσουμε ότι πρόκειται για ένα μεγάλο στοίχημα που έχουν βάλει οι άνθρωποι που εργάζονται – ή άνθρωποι που εργάστηκαν τα τελευταία χρόνια- στην Γ.Γ.Π.Σ. Επειδή όμως πρόκειται για ένα μεγάλο εγχείρημα που τώρα μόλις ξεκίνησε ίσως εμφανιστούν στις αρχές κάποια μικροπροβλήματα, όπως άλλωστε συμβαίνει σε οτιδήποτε νέο και πρωτοποριακό δημιουργείται στο διαδίκτυο.
Εδώ θα πρέπει να βοηθήσουμε όλοι μας και κυρίως εμείς οι λογιστές- φοροτεχνικοί με τις παρατηρήσεις και τα καλοπροαίρετα σχόλια μας τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα την εξάλειψη των τυχόν προβλημάτων ή λαθών. Δεν πρέπει να μεμψιμοιρούμε για το γεγονός ότι πρέπει σταδιακά να προχωρήσουμε σε διαδικασία επανεγγραφής μας στο νέο TAXISnet προκειμένου να εκμεταλλευθούμε όλες τις σταδιακά παρεχόμενες δυνατότητες του νέου συστήματος (πρόσβαση στη συνολική φορολογική σας εικόνα, μεταβολή των προσωπικών σας στοιχείων, εξουσιοδότηση λογιστών κ.λπ.). Θα δοθεί ικανοποιητικό χρονικό διάστημα προκειμένου να προβούμε σε επανεγγραφή (για όσους χρήστες έχουν εγγραφεί έως 6/12/2010). Έως τότε θα μπορούμε με τους υπάρχοντες κωδικούς να χρησιμοποιούμε το σύστημα και να υποβάλλουμε τις σχετικές δηλώσεις. Να τονίσουμε εδώ ότι οι υφιστάμενοι κωδικοί που αφορούν φυσικά πρόσωπα για την υποβολή φορολογικών δηλώσεων (Ε1,Ε2, Ε9 κ.λπ.) ισχύουν και δεν χρειάζεται να ξεκινήσει η διαδικασία επανεγγραφής όπως στις άλλες περιπτώσεις που αναφέραμε ανωτέρω.
Ίσως κάποιες «Κασσάνδρες» σπεύσουν να χαρακτηρίσουν αρνητικά την όλη προσπάθεια και τη σχετική διαδικασία που απαιτείται. Τέτοιες αντιδράσεις ευελπιστούμε να αποτελέσουν εξαιρέσεις. Ας προσπαθήσουμε να δούμε τα μακροπρόθεσμα οφέλη και ας μη μείνουμε στο γεγονός ότι θα πρέπει να κάνουμε εκ νέου τη διαδικασία επανεγγραφής.


Μπορούμε να δούμε στο σημείο αυτό ενδεικτικά όπως ακριβώς παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα http://www.gsis.gr/taxisnet/help.html τι θα προσφέρει το νέο Taxisnet, ποιες διαδικασίες θα ακολουθηθούν για την εγγραφή και επανεγγραφή των χρηστών κ.λπ.

Γιατί αλλάζει το TAXISnet; Ποιες νέες υπηρεσίες θα παρέχει το TAXISnet; Ποιες εφαρμογές είναι σήμερα ενεργές;

Το νέο TAXISnet έχει στόχο να επεκτείνει, να βελτιώσει και να κάνει φιλικότερες και περισσότερο χρήσιμες τις υπάρχουσες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Βασικός στόχος του νέου συστήματος, που εφαρμόζει στην πράξη τις απαιτήσεις της πρόσφατης νομοθεσίας, είναι η διευκόλυνση των φορολογουμένων πολιτών προκειμένου να αντεπεξέρχονται στις φορολογικές τους υποχρεώσεις κατά το δυνατόν ευκολότερα, γρηγορότερα και ορθότερα. Και βασικό του πλεονέκτημα, είναι η τακτοποίηση και η οριοθέτηση της σχέσης μεταξύ φορολογουμένων και λογιστών, στην περίπτωση των πολιτών που επιλέγουν να εμπιστευθούν σε επαγγελματία τη διευθέτηση των υποχρεώσεών τους.
Με το νέο σύστημα, ο λογιστής σας ΔΕΝ απαιτείται να γνωρίζει τους κωδικούς πρόσβασης που επιλέξατε ή τον κλειδάριθμο που εκδίδεται αποκλειστικά για σας κατά την εγγραφή σας. Μετά την εξουσιοδότησή σας -και με την προϋπόθεση ότι θα την αποδεχθεί- θα μπορεί να ενεργεί για λογαριασμό σας αυστηρά στα αντικείμενα για τα οποία τον εξουσιοδοτήσατε.
Στην πλήρη του ανάπτυξη, το νέο σύστημα, ενδεικτικά:
• Θα καλύπτει την εμπρόθεσμη ή εκπρόθεσμη υποβολή αρχικών ή συμπληρωματικών-τροποποιητικών δηλώσεων που σήμερα υποβάλλονται είτε ηλεκτρονικά είτε στη Δ.Ο.Υ. καθώς και τη χορήγηση των περισσότερων από τα υφιστάμενα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις.
• Θα παρέχει προσωποποιημένες πληροφορίες και θα υπενθυμίζει στους χρήστες τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.
• Θα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να εξουσιοδοτεί έναν ή περισσότερους λογιστές που θα ενεργούν για λογαριασμό του σε μία ή περισσότερες από τις υπηρεσίες που σταδιακά θα προστίθενται στο νέο σύστημα.
• Θα επιτρέπει τη μεταβολή προσωπικών στοιχείων μητρώου ή στοιχείων επιχείρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτική η προσέλευση στη Δ.Ο.Υ.
Οι πρώτες εφαρμογές που εντάχθηκαν στο νέο σύστημα στις 6 Δεκεμβρίου, αφορούν στην εγγραφή - απόκτηση κωδικών χρήσης και στην υποβολή αρχικών εμπρόθεσμων περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α. και πινάκων ενδοκοινοτικών συναλλαγών (V.I.E.S.).


Πώς μπορώ να εγγραφώ στο νέο TAXISnet;

Η διαδικασία εγγραφής ολοκληρώνεται σε τρία βήματα:
• Υποβολή Αίτησης Εγγραφής.
Συμπληρώνετε ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής σας ακολουθώντας τις οδηγίες. Το σύστημα ελέγχει την αίτησή σας και -εφόσον επιβεβαιώσει τα στοιχεία που δηλώσατε- σας χορηγεί (αμέσως) αποδεικτικό σημείωμα στο οποίο αναγράφεται και η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να μεταβείτε στη Δ.Ο.Υ. σας για να παραλάβετε τον κλειδάριθμο που έχει εκδοθεί για λογαριασμό σας.
• Έγκριση της αίτησης στη Δ.Ο.Υ.

Επισκέπτεστε το τμήμα Μητρώου της Δ.Ο.Υ. σας και ζητάτε να λάβετε τον κλειδάριθμο που σας αντιστοιχεί. Τα μόνα στοιχεία που απαιτούνται για τη διαδικασία αυτή είναι ο Α.Φ.Μ. σας και το αποδεικτικό της ταυτοποίησής σας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, ταυτότητα Ομογενούς κ.λπ.).
ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Πρέπει να επισκεφθείτε αυτοπροσώπως τη Δ.Ο.Υ. σας, εφόσον η εγγραφή αφορά εσάς προσωπικά ή άλλον πολίτη (π.χ. κάτοικο εξωτερικού για τον οποίο έχετε οριστεί αντίκλητος ή τέκνο για το οποίο έχετε τη γονική μέριμνα) ή μη φυσικό πρόσωπο, εφόσον είστε ο νόμιμος εκπρόσωπός του και τα στοιχεία σας είναι ήδη καταχωρημένα στο Μητρώο της Δ.Ο.Υ.
• Στην περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο ή ο νόμιμος εκπρόσωπός του ή ο νομίμως εκπροσωπών ένα Μη Φ.Π. αδυνατεί να προσέλθει στη Δ.Ο.Υ., θα προσκομίζεται Ειδικό Πληρεξούσιο για τη συγκεκριμένη διαδικασία πιστοποίησης, χρονικής διάρκειας τεσσάρων μηνών.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο Τμήμα Μητρώου, εκτυπώνονται δύο βεβαιώσεις. Η μία από αυτές -η οποία και θα σας χορηγηθεί- περιέχει τον κλειδάριθμο που είναι απαραίτητος για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

• Ενεργοποίηση Λογαριασμού Χρήστη (User Account)

Επισκεφθείτε τη σελίδα του Νέου TAXISnet και ακολουθείστε τη διαδρομή «ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ» - «Υπηρεσίες Πιστοποίησης» - «Ενεργοποίηση Λογαριασμού». Αλλάξτε τον αρχικό κωδικό πρόσβασης (password), όπως σας υποδεικνύει το σύστημα και
είστε πλέον ένας από τους χρήστες του Νέου TAXISnet!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι νέες υπηρεσίες που θα προστίθενται σταδιακά στο σύστημα το επόμενο διάστημα, θα σας επιτρέπουν να ενημερώνεστε για πολλά φορολογικά ζητήματα που σας αφορούν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. Για το λόγο αυτό, ΜΗΝ εμπιστεύεστε τους κωδικούς πρόσβασης και τον κλειδάριθμο σε τρίτους!
Αν δεν είστε αρκετά εξοικειωμένοι με τους υπολογιστές ή τη χρήση του διαδικτύου ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ μαζί μας, για οποιοδήποτε πρόβλημα είτε υποβάλλοντας απευθείας το ερώτημά σας μέσω της του συστήματος, είτε τηλεφωνώντας στο 210.48.02.552 κάθε εργάσιμη μέρα από 8:00 π.μ. έως 6:00 μ.μ.

Έχω ήδη εγγραφεί στο TAXISnet πριν την 6η/12/2010. Χρειάζεται να εγγραφώ ξανά;

Οι κωδικοί σας θα είναι σε ισχύ για ικανό χρονικό διάστημα, μέσα στο οποίο θα μπορείτε να υποβάλετε κάθε είδους δήλωση, με τη σταδιακή ένταξη στο σύστημα της αντίστοιχης υπηρεσίας ηλεκτρονικής υποβολής, να ανακτάτε τις δηλώσεις σας των πέντε τελευταίων ετών και να μεταβάλετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, εφόσον απαιτείται.
Στο διάστημα αυτό θα πρέπει να προχωρήσετε σε διαδικασία επανεγγραφής σας στο νέο TAXISnet, προκειμένου να εκμεταλλευθείτε όλες τις σταδιακά παρεχόμενες δυνατότητες του νέου συστήματος (πρόσβαση στη συνολική φορολογική σας εικόνα, μεταβολή των προσωπικών σας στοιχείων, εξουσιοδότηση λογιστών κ.λπ.).
Η διαδικασία επανεγγραφής ολοκληρώνεται σε δύο βήματα:
• Παραλαβή κλειδάριθμου από τη Δ.Ο.Υ.

Επισκέπτεστε το τμήμα Μητρώου της Δ.Ο.Υ. σας και ζητάτε να λάβετε τον κλειδάριθμο που σας αντιστοιχεί. Τα μόνα στοιχεία που απαιτούνται για τη διαδικασία αυτή είναι ο Α.Φ.Μ. σας και το αποδεικτικό της ταυτοποίησής σας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, ταυτότητα Ομογενούς κ.λπ.)
ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Πρέπει να επισκεφθείτε αυτοπροσώπως τη Δ.Ο.Υ. σας, εφόσον η εγγραφή αφορά εσάς προσωπικά ή άλλον πολίτη (π.χ. κάτοικο εξωτερικού για τον οποίο έχετε οριστεί αντίκλητος ή τέκνο για το οποίο έχετε τη γονική μέριμνα) ή μη φυσικό πρόσωπο, εφόσον είστε ο νόμιμος εκπρόσωπός του και τα στοιχεία σας είναι ήδη καταχωρημένα στο Μητρώο της Δ.Ο.Υ.

• Στην περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο ή ο νόμιμος εκπρόσωπός του ή ο νομίμως εκπροσωπών ένα Μη Φ.Π. αδυνατεί να προσέλθει στη Δ.Ο.Υ., θα προσκομίζεται Ειδικό Πληρεξούσιο για τη συγκεκριμένη διαδικασία πιστοποίησης, χρονικής διάρκειας τεσσάρων μηνών.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο Τμήμα Μητρώου, εκτυπώνονται δύο βεβαιώσεις. Η μία από αυτές -η οποία και θα σας χορηγηθεί- περιέχει τον κλειδάριθμο που είναι απαραίτητος για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.
• Ενεργοποίηση Λογαριασμού Χρήστη (User Account)

Επισκεφθείτε τη σελίδα του Νέου TAXISnet και ακολουθείστε τη διαδρομή «ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ» - «Υπηρεσίες Πιστοποίησης» - «Ενεργοποίηση Λογαριασμού». Αλλάξτε τον αρχικό κωδικό πρόσβασης (password), όπως σας υποδεικνύει το σύστημα,
και
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο Νέο TAXISnet!

Τι αλλάζει στη διαδικασία υποβολής χρεωστικής περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α.;

Ο νέος τρόπος υποβολής των δηλώσεων προσιδιάζει στον υφιστάμενο, έχοντας σχεδιαστεί με γνώμονα τη διευκόλυνση των εκατοντάδων χιλιάδων επαγγελματιών και επιχειρήσεων που υπέβαλαν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις τους και πριν την έναρξη λειτουργίας του νέου συστήματος. Υπάρχει ωστόσο μία, ειδοποιός διαφορά: Σε περίπτωση χρεωστικής περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α., η πληρωμή στην τράπεζα του οφειλόμενου φόρου προϋποθέτει την υποβολή της δήλωσης και την εκτύπωση σχετικού σημειώματος, που περιλαμβάνει την «Ταυτότητα Πληρωμής», στοιχείο απαραίτητο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας από την Τράπεζα. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της καταχώρησης της χρεωστικής δήλωσης, εμφανίζεται στην οθόνη το «Σημείωμα για πληρωμή» στο οποίο μεταξύ των άλλων πληροφοριών περιλαμβάνεται και η Ταυτότητα Πληρωμής. Πρόκειται στην ουσία για μια σειρά από αριθμητικά ψηφία που χωρίζεται σε 3 μέρη ως εξής :
• 9 ψηφία ο Α.Φ.Μ. του φορολογούμενου
• 11 ψηφία πληροφορίες για το είδος και την καταληκτική ημερομηνία της οφειλής
• Μέχρι 9 ακέραια ψηφία και 2 δεκαδικά για το ποσό της οφειλής
Με τη νέα διαδικασία, δεν επιτρέπονται πληρωμές με μεγαλύτερο ή μικρότερο ποσό από το οφειλόμενο, ούτε πληρωμές μετά την ημερομηνία λήξης της οφειλής. Δεν υπάρχουν, κατά συνέπεια, απορρίψεις πληρωμών. Σε περίπτωση πάντως που από λάθος πληρωθεί σε δυο διαφορετικές τράπεζες το ίδιο ποσό εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, το επιπλέον ποσό επιστρέφεται στο φορολογούμενο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.


Κλείνοντας να πούμε ότι πρέπει να σταθούμε αρωγοί σε τέτοιες προσπάθειες γιατί τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά ένθεν κακείθεν. Μέσα από μια αμφίδρομη επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους που έχουν αναλάβει να φέρουν εις πέρας το δύσκολο αυτό έργο και στους επαγγελματίες λογιστές-φοροτεχνικούς, είμαστε σίγουροι πως τα αποτελέσματα θα είναι απόλυτα ικανοποιητικά και θα ελαχιστοποιηθούν τα όποια προβλήματα. Μετά από ένα χρονικό διάστημα όλοι οι χρήστες θα απολαμβάνουν τις νέες υπηρεσίες του taxisnet και είμαστε σίγουροι πως μόνο θετικά σχόλια θα υπάρχουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ...

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΑΧΑΡΝΕΣ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ"