My LinkedIn profile

Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΑΣ

Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΑΣ
ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ;...ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ!..(Κάντε κλίκ πάνω στον...ΧΡΥΣΟ!) Τηλ: 6995295767/ 6946083329

Taxheaven - Νέα ειδήσεις

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Παράταση στην προθεσμία ρύθμισης των ημιυπαίθριων χώρων



Παράταση στην προθεσμία ρύθμισης των ημιυπαίθριων χώρων έδωσε το Υ.ΠΕ.ΚΑ. με σημερινή του ανακοίνωση.

Αναλυτικά:


Αθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: Παράταση προθεσμίας για τη ρύθμιση των ημιυπαίθριων χώρων


Με τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα, Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010, στη Βουλή, η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη ρύθμιση των ημιυπαίθριων χώρωνπαρατείνεται μέχρι και 28 Φεβρουαρίου 2011 και αφορά τόσο την αυτοπρόσωπη απευθείας υποβολή, όσο και την υποβολή τους με συστημένη επιστολή.


Παρατίθεται ολόκληρο το κείμενο της τροπολογίας- προσθήκης που κατατέθηκε στη Βουλή.


"ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Στο Σχέδιο Νόμου "Εξορθολογισμός και βελτίωση στην απονομή της ποινικής δικαιοσύνης"


ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Με την προτεινόμενη ρύθμιση παρατείνεται μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2011 η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών της παρ. 2 του άρθρου 5 του ν. 3843/2010 στις πολεοδομικές υπηρεσίες για την υπαγωγή ακινήτων στις διατάξεις του Κεφαλαίου Β' του ίδιου ως άνω νόμου. Η ανωτέρω παράταση αφορά τόσο στην προθεσμία αυτοπρόσωπης απευθείας υποβολής των παραπάνω δικαιολογητικών στις πολεοδομικές υπηρεσίες όσο και στην προθεσμία υποβολής τους με συστημένη επιστολή.

Η προτεινόμενη παράταση κρίνεται αναγκαία για την αποφόρτιση του έργου των πολεοδομικών υπηρεσιών και τη διευκόλυνση των πολιτών που επιθυμούν την υπαγωγή των ακινήτων τους στις ανωτέρω διατάξεις του ν. 3843/2010.


Άρθρο

Οι προθεσμίες υποβολής των δικαιολογητικών της παρ. 2 του άρθρου 5 του ν. 3843/2010 (ΦΕΚ Α' 62) στις πολεοδομικές υπηρεσίες για την υπαγωγή ακινήτων στις διατάξεις των διατηρουμένων χώρων του ίδιου ως νόμου παρατείνονται μέχρι την 28η Φεβρουαρίου 2011."

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΟΑΕΔ: Δώρο Χριστουγέννων από τις 14 Δεκεμβρίου



Ξεκινά από τις 14 Δεκεμβρίου η καταβολή του δώρου Χριστουγέννων από τον ΟΑΕΔ στους ανέργους, ενώ θα καταβληθούν νωρίτερα και τα επιδόματα ανεργίας, που επρόκειτο να καταβληθούν από τις 14 Δεκεμβρίου 2010 μέχρι και τις 2 Ιανουαρίου 2011.


Την ίδια ημέρα θα ξεκινήσει η προπληρωμή των επιδομάτων μακροχρονίως ανέργων που θα καταβάλλονται κανονικά μέχρι και 02 Ιανουαρίου 2011 ενώ καταβάλλονται και τα δώρα Χριστουγέννων των δικαιούχων της ειδικής παροχής προστασίας μητρότητας.

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Το νέο taxisnet είναι πλέον γεγονός!



Κωνσταντίνος Δημ. Γραβιάς
Πτυχιούχος Οικον. Παν/μιου Πειραιά Λογιστής - Φοροτεχνικός



Έχουν περάσει πολλά χρόνια από την πρώτη ημέρα που τέθηκαν σε εφαρμογή οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του taxisnet για την ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων Φ.Π.Α., V.i.e.s. κ.λπ. Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έγιναν σημαντικές προσπάθειες από τους ανθρώπους που εργάστηκαν ή που εξακολουθούν να εργάζονται στην Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίες πάντα είχαν ως στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους χρήστες. Όλο αυτό το χρονικό διάστημα οι εργαζόμενοι και οι προϊστάμενοι των αρμοδίων τμημάτων της Γ.Γ.Π.Σ. έδιναν τον καλύτερο τους εαυτό προκειμένου να μειωθούν στο ελάχιστο τα όποια προβλήματα δημιουργούvταν από την καθημερινή χρήση του συστήματος. Ας μην ξεχνάμε ότι οι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών είναι εκατομμύρια και είναι λογικό να υπάρξουν κάποιες φορές – ειδικά τις καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής δηλώσεων Φ.Π.Α. κ.λπ. - μικροπροβλήματα, τα οποία λύνονταν από τους τεχνικούς της Γ.Γ.Π.Σ. ή σε αρκετές περιπτώσεις δίνονταν παρατάσεις προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι χρήστες. Εκτός βέβαια από τα αρνητικά - μεμονωμένες περιπτώσεις προβλημάτων που όμως αναφέραμε οφείλονταν σε υπερφόρτωση του συστήματος λόγω του μεγάλου όγκου δηλώσεων- μέσα στο μεγάλο αυτό χρονικό διάστημα υπάρχουν και τα θετικά που κυρίως έχουν να κάνουν με την ευσυνειδησία και το φιλότιμο των εργαζομένων στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Γ.Γ.Π.Σ. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είμαστε μηδενιστές και να απαξιώνουμε τις φιλότιμες προσπάθειες κάποιων ανθρώπων μόνο και μόνο επειδή προκύπτουν μερικές φορές μικρά τεχνικά προβλήματα.
Πόσες φορές δεν μας έχει τύχει να ζητάμε κωδικούς πρόσβασης την καταληκτική ημερομηνία υποβολής μιας δήλωσης και να τους έχουμε την ίδια ημέρα; Οι υπάλληλοι δηλαδή της Γ.Γ.Π.Σ. ξεφεύγοντας από το τυπικό που όριζε η υπηρεσία (υποβολή αίτησης τουλάχιστον πέντε ημέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία) έκαναν τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να κάνουμε χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Πόσες φορές δεν έχουμε εξυπηρετηθεί και βοηθηθεί από το τμήμα υποστήριξης του taxisnet για τεχνικής και όχι μόνο φύσεως θέματα, ή θέματα που άπτονται της ηλεκτρονικής υποβολής δηλώσεων γενικότερα;

Η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι αλματώδης και η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών αποτελεί μονόδρομο. Τα οφέλη από την αύξηση των χρηστών που χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Taxisnet είναι τεράστια για την Ελληνική οικονομία, μιας και δεν δαπανώνται σε μετακινήσεις πολύτιμες εργατοώρες. Ο χρήστης μπορεί από το γραφείο του, το σπίτι του ή από οποιοδήποτε σημείο έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις δηλώσεις του (Φ.Π.Α., Vies, κ.λπ.) κερδίζοντας έτσι σε χρόνο και σε χρήμα, αποφεύγοντας επισκέψεις στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. Από την άλλη, οι υπάλληλοι των Δ.Ο.Υ. δεν δαπανούν εργατοώρες για την παραλαβή δηλώσεων και μπορούν να ασχολούνται με πιο σημαντικά θέματα όπως για παράδειγμα με τον εξονυχιστικό έλεγχο των επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση με την πάταξη της φοροδιαφυγής που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που ταλανίζουν την οικονομία μας.

Σήμερα, μετά από αρκετά χρόνια λειτουργίας, το taxisnet αλλάζει. Το έτος 2011 αποτελεί χρονολογία ορόσημο για τις προσφερόμενες υπηρεσίες του taxisnet. Το χρόνιο αίτημα των συναδέλφων λογιστών – φοροτεχνικών για την υποβολή όσο το δυνατόν περισσότερων δηλώσεων μέσω διαδικτύου, ικανοποιείται με την σταδιακή εφαρμογή του νέου taxisnet.
Πρόκειται για μια αλλαγή εκ βάθρων η οποία δεν πραγματοποιήθηκε εν μια νυχτί, αλλά αποτελεί καρπό της αγαστής συνεργασίας του ανθρωπίνου δυναμικού της Γ.Γ.Π.Σ. και άλλων φορέων, και για την πραγματοποίηση της υπήρξε προεργασία ετών. Έχουν προστεθεί νέες υπηρεσίες και γενικώς έχει αλλάξει ολόκληρη η δομή και η φιλοσοφία του Taxisnet. Θέλουμε στο σημείο αυτό να τονίσουμε ότι πρόκειται για ένα μεγάλο στοίχημα που έχουν βάλει οι άνθρωποι που εργάζονται – ή άνθρωποι που εργάστηκαν τα τελευταία χρόνια- στην Γ.Γ.Π.Σ. Επειδή όμως πρόκειται για ένα μεγάλο εγχείρημα που τώρα μόλις ξεκίνησε ίσως εμφανιστούν στις αρχές κάποια μικροπροβλήματα, όπως άλλωστε συμβαίνει σε οτιδήποτε νέο και πρωτοποριακό δημιουργείται στο διαδίκτυο.
Εδώ θα πρέπει να βοηθήσουμε όλοι μας και κυρίως εμείς οι λογιστές- φοροτεχνικοί με τις παρατηρήσεις και τα καλοπροαίρετα σχόλια μας τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα την εξάλειψη των τυχόν προβλημάτων ή λαθών. Δεν πρέπει να μεμψιμοιρούμε για το γεγονός ότι πρέπει σταδιακά να προχωρήσουμε σε διαδικασία επανεγγραφής μας στο νέο TAXISnet προκειμένου να εκμεταλλευθούμε όλες τις σταδιακά παρεχόμενες δυνατότητες του νέου συστήματος (πρόσβαση στη συνολική φορολογική σας εικόνα, μεταβολή των προσωπικών σας στοιχείων, εξουσιοδότηση λογιστών κ.λπ.). Θα δοθεί ικανοποιητικό χρονικό διάστημα προκειμένου να προβούμε σε επανεγγραφή (για όσους χρήστες έχουν εγγραφεί έως 6/12/2010). Έως τότε θα μπορούμε με τους υπάρχοντες κωδικούς να χρησιμοποιούμε το σύστημα και να υποβάλλουμε τις σχετικές δηλώσεις. Να τονίσουμε εδώ ότι οι υφιστάμενοι κωδικοί που αφορούν φυσικά πρόσωπα για την υποβολή φορολογικών δηλώσεων (Ε1,Ε2, Ε9 κ.λπ.) ισχύουν και δεν χρειάζεται να ξεκινήσει η διαδικασία επανεγγραφής όπως στις άλλες περιπτώσεις που αναφέραμε ανωτέρω.
Ίσως κάποιες «Κασσάνδρες» σπεύσουν να χαρακτηρίσουν αρνητικά την όλη προσπάθεια και τη σχετική διαδικασία που απαιτείται. Τέτοιες αντιδράσεις ευελπιστούμε να αποτελέσουν εξαιρέσεις. Ας προσπαθήσουμε να δούμε τα μακροπρόθεσμα οφέλη και ας μη μείνουμε στο γεγονός ότι θα πρέπει να κάνουμε εκ νέου τη διαδικασία επανεγγραφής.


Μπορούμε να δούμε στο σημείο αυτό ενδεικτικά όπως ακριβώς παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα http://www.gsis.gr/taxisnet/help.html τι θα προσφέρει το νέο Taxisnet, ποιες διαδικασίες θα ακολουθηθούν για την εγγραφή και επανεγγραφή των χρηστών κ.λπ.

Γιατί αλλάζει το TAXISnet; Ποιες νέες υπηρεσίες θα παρέχει το TAXISnet; Ποιες εφαρμογές είναι σήμερα ενεργές;

Το νέο TAXISnet έχει στόχο να επεκτείνει, να βελτιώσει και να κάνει φιλικότερες και περισσότερο χρήσιμες τις υπάρχουσες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Βασικός στόχος του νέου συστήματος, που εφαρμόζει στην πράξη τις απαιτήσεις της πρόσφατης νομοθεσίας, είναι η διευκόλυνση των φορολογουμένων πολιτών προκειμένου να αντεπεξέρχονται στις φορολογικές τους υποχρεώσεις κατά το δυνατόν ευκολότερα, γρηγορότερα και ορθότερα. Και βασικό του πλεονέκτημα, είναι η τακτοποίηση και η οριοθέτηση της σχέσης μεταξύ φορολογουμένων και λογιστών, στην περίπτωση των πολιτών που επιλέγουν να εμπιστευθούν σε επαγγελματία τη διευθέτηση των υποχρεώσεών τους.
Με το νέο σύστημα, ο λογιστής σας ΔΕΝ απαιτείται να γνωρίζει τους κωδικούς πρόσβασης που επιλέξατε ή τον κλειδάριθμο που εκδίδεται αποκλειστικά για σας κατά την εγγραφή σας. Μετά την εξουσιοδότησή σας -και με την προϋπόθεση ότι θα την αποδεχθεί- θα μπορεί να ενεργεί για λογαριασμό σας αυστηρά στα αντικείμενα για τα οποία τον εξουσιοδοτήσατε.
Στην πλήρη του ανάπτυξη, το νέο σύστημα, ενδεικτικά:
• Θα καλύπτει την εμπρόθεσμη ή εκπρόθεσμη υποβολή αρχικών ή συμπληρωματικών-τροποποιητικών δηλώσεων που σήμερα υποβάλλονται είτε ηλεκτρονικά είτε στη Δ.Ο.Υ. καθώς και τη χορήγηση των περισσότερων από τα υφιστάμενα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις.
• Θα παρέχει προσωποποιημένες πληροφορίες και θα υπενθυμίζει στους χρήστες τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.
• Θα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να εξουσιοδοτεί έναν ή περισσότερους λογιστές που θα ενεργούν για λογαριασμό του σε μία ή περισσότερες από τις υπηρεσίες που σταδιακά θα προστίθενται στο νέο σύστημα.
• Θα επιτρέπει τη μεταβολή προσωπικών στοιχείων μητρώου ή στοιχείων επιχείρησης, χωρίς να είναι υποχρεωτική η προσέλευση στη Δ.Ο.Υ.
Οι πρώτες εφαρμογές που εντάχθηκαν στο νέο σύστημα στις 6 Δεκεμβρίου, αφορούν στην εγγραφή - απόκτηση κωδικών χρήσης και στην υποβολή αρχικών εμπρόθεσμων περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α. και πινάκων ενδοκοινοτικών συναλλαγών (V.I.E.S.).


Πώς μπορώ να εγγραφώ στο νέο TAXISnet;

Η διαδικασία εγγραφής ολοκληρώνεται σε τρία βήματα:
• Υποβολή Αίτησης Εγγραφής.
Συμπληρώνετε ηλεκτρονικά την αίτηση εγγραφής σας ακολουθώντας τις οδηγίες. Το σύστημα ελέγχει την αίτησή σας και -εφόσον επιβεβαιώσει τα στοιχεία που δηλώσατε- σας χορηγεί (αμέσως) αποδεικτικό σημείωμα στο οποίο αναγράφεται και η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να μεταβείτε στη Δ.Ο.Υ. σας για να παραλάβετε τον κλειδάριθμο που έχει εκδοθεί για λογαριασμό σας.
• Έγκριση της αίτησης στη Δ.Ο.Υ.

Επισκέπτεστε το τμήμα Μητρώου της Δ.Ο.Υ. σας και ζητάτε να λάβετε τον κλειδάριθμο που σας αντιστοιχεί. Τα μόνα στοιχεία που απαιτούνται για τη διαδικασία αυτή είναι ο Α.Φ.Μ. σας και το αποδεικτικό της ταυτοποίησής σας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, ταυτότητα Ομογενούς κ.λπ.).
ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Πρέπει να επισκεφθείτε αυτοπροσώπως τη Δ.Ο.Υ. σας, εφόσον η εγγραφή αφορά εσάς προσωπικά ή άλλον πολίτη (π.χ. κάτοικο εξωτερικού για τον οποίο έχετε οριστεί αντίκλητος ή τέκνο για το οποίο έχετε τη γονική μέριμνα) ή μη φυσικό πρόσωπο, εφόσον είστε ο νόμιμος εκπρόσωπός του και τα στοιχεία σας είναι ήδη καταχωρημένα στο Μητρώο της Δ.Ο.Υ.
• Στην περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο ή ο νόμιμος εκπρόσωπός του ή ο νομίμως εκπροσωπών ένα Μη Φ.Π. αδυνατεί να προσέλθει στη Δ.Ο.Υ., θα προσκομίζεται Ειδικό Πληρεξούσιο για τη συγκεκριμένη διαδικασία πιστοποίησης, χρονικής διάρκειας τεσσάρων μηνών.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο Τμήμα Μητρώου, εκτυπώνονται δύο βεβαιώσεις. Η μία από αυτές -η οποία και θα σας χορηγηθεί- περιέχει τον κλειδάριθμο που είναι απαραίτητος για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.

• Ενεργοποίηση Λογαριασμού Χρήστη (User Account)

Επισκεφθείτε τη σελίδα του Νέου TAXISnet και ακολουθείστε τη διαδρομή «ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ» - «Υπηρεσίες Πιστοποίησης» - «Ενεργοποίηση Λογαριασμού». Αλλάξτε τον αρχικό κωδικό πρόσβασης (password), όπως σας υποδεικνύει το σύστημα και
είστε πλέον ένας από τους χρήστες του Νέου TAXISnet!
ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι νέες υπηρεσίες που θα προστίθενται σταδιακά στο σύστημα το επόμενο διάστημα, θα σας επιτρέπουν να ενημερώνεστε για πολλά φορολογικά ζητήματα που σας αφορούν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. Για το λόγο αυτό, ΜΗΝ εμπιστεύεστε τους κωδικούς πρόσβασης και τον κλειδάριθμο σε τρίτους!
Αν δεν είστε αρκετά εξοικειωμένοι με τους υπολογιστές ή τη χρήση του διαδικτύου ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ μαζί μας, για οποιοδήποτε πρόβλημα είτε υποβάλλοντας απευθείας το ερώτημά σας μέσω της του συστήματος, είτε τηλεφωνώντας στο 210.48.02.552 κάθε εργάσιμη μέρα από 8:00 π.μ. έως 6:00 μ.μ.

Έχω ήδη εγγραφεί στο TAXISnet πριν την 6η/12/2010. Χρειάζεται να εγγραφώ ξανά;

Οι κωδικοί σας θα είναι σε ισχύ για ικανό χρονικό διάστημα, μέσα στο οποίο θα μπορείτε να υποβάλετε κάθε είδους δήλωση, με τη σταδιακή ένταξη στο σύστημα της αντίστοιχης υπηρεσίας ηλεκτρονικής υποβολής, να ανακτάτε τις δηλώσεις σας των πέντε τελευταίων ετών και να μεταβάλετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, εφόσον απαιτείται.
Στο διάστημα αυτό θα πρέπει να προχωρήσετε σε διαδικασία επανεγγραφής σας στο νέο TAXISnet, προκειμένου να εκμεταλλευθείτε όλες τις σταδιακά παρεχόμενες δυνατότητες του νέου συστήματος (πρόσβαση στη συνολική φορολογική σας εικόνα, μεταβολή των προσωπικών σας στοιχείων, εξουσιοδότηση λογιστών κ.λπ.).
Η διαδικασία επανεγγραφής ολοκληρώνεται σε δύο βήματα:
• Παραλαβή κλειδάριθμου από τη Δ.Ο.Υ.

Επισκέπτεστε το τμήμα Μητρώου της Δ.Ο.Υ. σας και ζητάτε να λάβετε τον κλειδάριθμο που σας αντιστοιχεί. Τα μόνα στοιχεία που απαιτούνται για τη διαδικασία αυτή είναι ο Α.Φ.Μ. σας και το αποδεικτικό της ταυτοποίησής σας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο, ταυτότητα Ομογενούς κ.λπ.)
ΠΡΟΣΟΧΗ:
• Πρέπει να επισκεφθείτε αυτοπροσώπως τη Δ.Ο.Υ. σας, εφόσον η εγγραφή αφορά εσάς προσωπικά ή άλλον πολίτη (π.χ. κάτοικο εξωτερικού για τον οποίο έχετε οριστεί αντίκλητος ή τέκνο για το οποίο έχετε τη γονική μέριμνα) ή μη φυσικό πρόσωπο, εφόσον είστε ο νόμιμος εκπρόσωπός του και τα στοιχεία σας είναι ήδη καταχωρημένα στο Μητρώο της Δ.Ο.Υ.

• Στην περίπτωση που ένα Φυσικό Πρόσωπο ή ο νόμιμος εκπρόσωπός του ή ο νομίμως εκπροσωπών ένα Μη Φ.Π. αδυνατεί να προσέλθει στη Δ.Ο.Υ., θα προσκομίζεται Ειδικό Πληρεξούσιο για τη συγκεκριμένη διαδικασία πιστοποίησης, χρονικής διάρκειας τεσσάρων μηνών.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας στο Τμήμα Μητρώου, εκτυπώνονται δύο βεβαιώσεις. Η μία από αυτές -η οποία και θα σας χορηγηθεί- περιέχει τον κλειδάριθμο που είναι απαραίτητος για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.
• Ενεργοποίηση Λογαριασμού Χρήστη (User Account)

Επισκεφθείτε τη σελίδα του Νέου TAXISnet και ακολουθείστε τη διαδρομή «ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ» - «Υπηρεσίες Πιστοποίησης» - «Ενεργοποίηση Λογαριασμού». Αλλάξτε τον αρχικό κωδικό πρόσβασης (password), όπως σας υποδεικνύει το σύστημα,
και
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ στο Νέο TAXISnet!

Τι αλλάζει στη διαδικασία υποβολής χρεωστικής περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α.;

Ο νέος τρόπος υποβολής των δηλώσεων προσιδιάζει στον υφιστάμενο, έχοντας σχεδιαστεί με γνώμονα τη διευκόλυνση των εκατοντάδων χιλιάδων επαγγελματιών και επιχειρήσεων που υπέβαλαν ηλεκτρονικά τις δηλώσεις τους και πριν την έναρξη λειτουργίας του νέου συστήματος. Υπάρχει ωστόσο μία, ειδοποιός διαφορά: Σε περίπτωση χρεωστικής περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α., η πληρωμή στην τράπεζα του οφειλόμενου φόρου προϋποθέτει την υποβολή της δήλωσης και την εκτύπωση σχετικού σημειώματος, που περιλαμβάνει την «Ταυτότητα Πληρωμής», στοιχείο απαραίτητο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας από την Τράπεζα. Συγκεκριμένα, με την ολοκλήρωση της καταχώρησης της χρεωστικής δήλωσης, εμφανίζεται στην οθόνη το «Σημείωμα για πληρωμή» στο οποίο μεταξύ των άλλων πληροφοριών περιλαμβάνεται και η Ταυτότητα Πληρωμής. Πρόκειται στην ουσία για μια σειρά από αριθμητικά ψηφία που χωρίζεται σε 3 μέρη ως εξής :
• 9 ψηφία ο Α.Φ.Μ. του φορολογούμενου
• 11 ψηφία πληροφορίες για το είδος και την καταληκτική ημερομηνία της οφειλής
• Μέχρι 9 ακέραια ψηφία και 2 δεκαδικά για το ποσό της οφειλής
Με τη νέα διαδικασία, δεν επιτρέπονται πληρωμές με μεγαλύτερο ή μικρότερο ποσό από το οφειλόμενο, ούτε πληρωμές μετά την ημερομηνία λήξης της οφειλής. Δεν υπάρχουν, κατά συνέπεια, απορρίψεις πληρωμών. Σε περίπτωση πάντως που από λάθος πληρωθεί σε δυο διαφορετικές τράπεζες το ίδιο ποσό εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, το επιπλέον ποσό επιστρέφεται στο φορολογούμενο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.


Κλείνοντας να πούμε ότι πρέπει να σταθούμε αρωγοί σε τέτοιες προσπάθειες γιατί τα οφέλη είναι πολύ σημαντικά ένθεν κακείθεν. Μέσα από μια αμφίδρομη επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους που έχουν αναλάβει να φέρουν εις πέρας το δύσκολο αυτό έργο και στους επαγγελματίες λογιστές-φοροτεχνικούς, είμαστε σίγουροι πως τα αποτελέσματα θα είναι απόλυτα ικανοποιητικά και θα ελαχιστοποιηθούν τα όποια προβλήματα. Μετά από ένα χρονικό διάστημα όλοι οι χρήστες θα απολαμβάνουν τις νέες υπηρεσίες του taxisnet και είμαστε σίγουροι πως μόνο θετικά σχόλια θα υπάρχουν.

Τα µυστικά της φοροκάρτας - Ερχεται από τις αρχές Ιανουαρίου για τη συλλογή αποδείξεων



Στο πορτοφόλι κάθε καταναλωτή φιλοδοξεί να βάλει το υπουργείο Οικονοµικών τη φοροκάρτα από τις αρχές Ιανουαρίου, ενεργοποιώντας µε αυτόν τον τρόπο ένα ηλεκτρονικό «µάτι» καταγραφής των αποδείξεων.

Το µέγιστο κόστος απόκτησης της φοροκάρτας από τον κάθε καταναλωτή θα είναι 11 λεπτά του ευρώ, όσο δηλαδή το κόστος ενεργοποίησής της µε SMS, ενώ στον αντίποδα η χρήση της θα οδηγεί σε µπόνους έκπτωσης φόρου.

Το υπουργείο Οικονοµικών και η Γενική Γραµµατεία Πληροφοριακών Συστηµάτων οριστικοποιούν αυτές τις ηµέρες τις τελευταίες λεπτοµέρειες για την έκδοση και τα κίνητρα χρήσης της φοροκάρτας, ώστε να κάνει πρεµιέρα από τις αρχές του έτους απαλλάσσοντας τους καταναλωτές από το χαρτοβασίλειο της συλλογής αποδείξεων και δίνοντας τη δυνατότητα στους ελεγκτικούς µηχανισµούς να έχουν άµεση εικόνα του τζίρου των επιχειρήσεων και του ΦΠΑ που θα πρέπει να αποδώσουν. Από απόφαση του υπουργείου Οικονοµικών που εκδόθηκε χθες, πάντως, προκύπτουν µε σαφήνεια τόσο τα χαρακτηριστικά ανωνυµίας της φοροκάρτας (ώστε να µην υπάρχουν µπερδέµατα µε την Αρχή Προστασίας Προσωπικών ∆εδοµένων) όσο και οι εναλλακτικές επιλογές ενεργοποίησής της.

Χωρίς προσωπικά δεδοµένα
Μετά τις ενστάσειςπου προκάλεσαν οι αρχικές σκέψεις τουυπουργείου Οικονοµικών για αναγραφή τουονοµατεπώνυµου του φορολογουµένου και του Αριθµού Φορολογικού Μητρώου στην επιφάνεια της φοροκάρτας, τελικά δεν θα αναγράφεται κανένα προσωπικό δεδοµένο.

Στην µπροστινή όψη της θα φέρει το λογότυπο του υπουργείου Οικονοµικών και της τράπεζας που την εκδίδει αλλά και έναν κωδικό µε 19 ψηφία. Στην πίσω όψη της, µια µαγνητική ταινία.

Προµήθεια και ενεργοποίηση
Για την προµήθεια και την ενεργοποίησή της οι καταναλωτές δεν έχουν παρά να κάνουν τρία απλά βήµατα: 1. Προµήθεια. Μέσω της τράπεζας επιλογής του καθενός, η προµήθεια της φοροκάρτας θα είναι χωρίς κόστος. Μάλιστα οι τράπεζες επεξεργάζονται κίνητρα ανάλογα µε αυτά των πιστωτικών καρτών (π.χ. συλλογή πόντων για εκπτώσεις και δώρα)

προκειµένου να δελεάσουν τους καταναλωτές να επιλέξουν την έκδοσητης φοροκάρτας τους από το δικό τους δίκτυο.

2. Ενεργοποίηση. Προκειµένου να χρησιµοποιηθεί η κάρτα θα πρέπει να γίνει αντιστοίχισή της µε τον Αριθµό Φορολογικού Μητρώου του φορολογουµένου, ώστε το υπουργείο Οικονοµικών να ξέρει σε ποιον κάτοχο αντιστοιχεί για να µπορεί στη συνέχεια να συνδέσει την αξία των αποδείξεων που έχουν καταγραφεί µε το αφορολόγητο. Η ενεργοποίηση θα µπορεί να γίνει µε δύο εναλλακτικές αλλά και µε τη βοήθεια των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών. Ο φορολογούµενους, αν είναι χρήστης των υπηρεσιών taxisnet, µπαίνει στην ιστοσελίδα της ΓΓΠΣ και µε τους προσωπικούς του αριθµούς, σε ειδική εφαρµογή που θα δηµιουργηθεί, ταυτίζει την κάρτα µε τον ΑΦΜ του. Εναλλακτικά θα πρέπει να αποστείλει µέσω SMS από το κινητό του τηλέφωνο τόσο τον 19ψήφιο κωδικό της κάρτας όσο και τον ΑΦΜ του σε ειδικό πενταψήφιο αριθµό που θα ανακοινωθεί.

Χθες το υπουργείο Οικονοµικών ανέθεσε σε ιδιωτική εταιρεία – µε ρητές απαγορεύσεις και απειλή ποινικών κυρώσεων στην περίπτωση που παραβιαστεί ο όρος για απαγόρευση χρήσης των προσωπικών δεδοµένων – το έργο της αντιστοίχισης κάρτας και ΑΦΜ. Το κόστος ανά SMS για τον φορολογούµενο θα είναι 9 λεπτά συν ΦΠΑ. Στέλνοντας αυτά τα στοιχεία, ο φορολογούµενος µέσα στα επόµενα 15 δευτερόλεπτα – όπως απορρέει από τη σύµβαση – θα έχει λάβει ενηµερωτικό µήνυµα για την επιτυχία ή µη της αντιστοίχισης και την ενεργοποίηση της κάρτας. Η εταιρεία, από την πλευρά της, θα στείλει τα δεδοµένα στη Γενική Γραµµατεία Πληροφοριακών Συστηµάτων. 3. Χρήση. Η φοροκάρτα είναι έτοιµη για χρήση. Με κάθε συναλλαγή, είτε µε µετρητά είτε µε τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, οι φορολογούµενοι απλώς θα δίνουν στους καταστηµατάρχες την κάρτα τους για να την περάσουν από τα µηχανήµατα POS που χρησιµοποιούνται και σήµερα για τις πιστωτικές κάρτες. Με το πέρασµα αυτό, η συναλλαγή θα καταγράφεται από τις τράπεζες οι οποίες επί της ουσίας θα έχουν µε τον τρόποαυτό καλύτερη ενηµέρωση για τον τζίρο των επιχειρήσεων µε τιςοποίες συνεργάζονται αλλά δεν θα έχουν καµία πληροφορία για τον φορολογούµενο που έκανε τη συναλλαγή. Θα βλέπουν ότι σε µια συγκεκριµένη ηµεροµηνία οχρήστης µε αριθµό κάρτας Χ αγόρασε για παράδειγµα ένα προϊόν αξίας 50 ευρώ από τη συγκεκριµένη επιχείρηση.

Στο τέλος κάθε µήνα οι τράπεζες θα δίνουν µια αναλυτική κατάσταση συναλλαγών στη ΓΓΠΣ, η οποία αφενός θα περνά τις αποδείξεις στον «λογαριασµό» αφορολογήτου του κάθε φορολογουµένου και, αφετέρου, θα µπορεί να έχει άµεση εικόνα για τον τζίρο των επιτηδευµατιών και τον ΦΠΑ που οφείλουν.

Πηγή Τα Νέα

Καθιερώνεται η αυτόματη πρόσβαση στα φορολογικά στοιχεία των Ευρωπαίων πολιτών .



Η «ΤΣΙΜΠΙΔΑ» της εφορίας θα μπορεί να επεκταθεί σε οποιαδήποτε άλλη κοινοτική χώρα, με την οδηγία που υιοθέτησαν χθες οι υπουργοί Οικονομικών των «27» με στόχο την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής στην Ε.Ε., στην αρχή με την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ κρατών-μελών και στη συνέχεια με αυτόματη πρόσβαση στα φορολογικά στοιχεία των πολιτών.

Η οδηγία υιοθετήθηκε από το ECOFIN μετά από μακρόχρονες σκληρές διαπραγματεύσεις λόγω των επιφυλάξεων του Λουξεμβούργου και της Αυστρίας. Η ανταλλαγή πληροφοριών θα αρχίσει ήδη από το 2011. Μέχρι σήμερα οι ανταλλαγές πληροφοριών δεν γίνονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά βάσει των εν ισχύι διακρατικών συμφωνιών.

Με βάση τις διατάξεις της οδηγίας, ο φορολογικός κλοιός σε ευρωπαϊκό επόπεδο θα γίνει ακόμη πιο σφικτός από το 2015. Και αυτό διότι προβλέπεται αυτόματη πρόσβαση των φορολογικών αρχών μιας χώρας σε όλες τις κατηγορίες εισοδημάτων και κεφαλαίων των πολιτών: μισθοί, συντάξεις, εισοδήματα από ιδιοκτησία ακινήτων, μισθοί των εκπροσώπων διοικητικών συμβουλίων επιχειρήσεων, μερίσματα, υπεραξίες, δικαιώματα (royalties) ή ορισμένα προϊόντα ασφάλειας ζωής.

Οι φορολογικές αρχές της Ελλάδας, λοιπόν, θα έχουν π.χ. τη δυνατότητα να έχουν αυτόματη πρόσβαση στα στοιχεία ενός Eλληνα υπηκόου που κατοικεί στο Βέλγιο και να ενημερώνονται σε λίγα λεπτά για κάθε λεπτομέρεια του φορολογικού φακέλου του.

Το 2017 οι υπουργοί θα εξετάσουν την επέκταση των προαναφερθεισών κατηγοριών.

Πηγή: Express.gr
Η «ΤΣΙΜΠΙΔΑ» της εφορίας θα μπορεί να επεκταθεί σε οποιαδήποτε άλλη κοινοτική χώρα, με την οδηγία που υιοθέτησαν χθες οι υπουργοί Οικονομικών των «27» με στόχο την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής στην Ε.Ε., στην αρχή με την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ κρατών-μελών και στη συνέχεια με αυτόματη πρόσβαση στα φορολογικά στοιχεία των πολιτών.

Η οδηγία υιοθετήθηκε από το ECOFIN μετά από μακρόχρονες σκληρές διαπραγματεύσεις λόγω των επιφυλάξεων του Λουξεμβούργου και της Αυστρίας. Η ανταλλαγή πληροφοριών θα αρχίσει ήδη από το 2011. Μέχρι σήμερα οι ανταλλαγές πληροφοριών δεν γίνονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά βάσει των εν ισχύι διακρατικών συμφωνιών.

Με βάση τις διατάξεις της οδηγίας, ο φορολογικός κλοιός σε ευρωπαϊκό επόπεδο θα γίνει ακόμη πιο σφικτός από το 2015. Και αυτό διότι προβλέπεται αυτόματη πρόσβαση των φορολογικών αρχών μιας χώρας σε όλες τις κατηγορίες εισοδημάτων και κεφαλαίων των πολιτών: μισθοί, συντάξεις, εισοδήματα από ιδιοκτησία ακινήτων, μισθοί των εκπροσώπων διοικητικών συμβουλίων επιχειρήσεων, μερίσματα, υπεραξίες, δικαιώματα (royalties) ή ορισμένα προϊόντα ασφάλειας ζωής.

Οι φορολογικές αρχές της Ελλάδας, λοιπόν, θα έχουν π.χ. τη δυνατότητα να έχουν αυτόματη πρόσβαση στα στοιχεία ενός Eλληνα υπηκόου που κατοικεί στο Βέλγιο και να ενημερώνονται σε λίγα λεπτά για κάθε λεπτομέρεια του φορολογικού φακέλου του.

Το 2017 οι υπουργοί θα εξετάσουν την επέκταση των προαναφερθεισών κατηγοριών.

Πηγή: Express.gr

Διευκρινίσεις ΟΑΕΔ για την εγγραφή ανέργων στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο της ΔΕΗ



Διευκρινίσεις ΟΑΕΔ για την εγγραφή ανέργων στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο της ΔΕΗ


08/12/2010


Σχετικά με τη δυνατότητα υπαγωγής των μακροχρόνια ανέργων στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο της ΔΕΗ από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού διευκρινίζεται ότι δικαιούχοι έκπτωσης της τάξεως του 20% έναντι του οικιακού τιμολογίου της ΔΕΗ που ισχύει σήμερα, στις πρώτες 800kWh της τετραμηνιαίας κατανάλωσης είναι μεταξύ άλλων, σύμφωνα με το άρθρο 34 του ν. 3882/2010 (για την εφαρμογή του Κοινωνικού Οικογενειακού Τιμολογίου) οι μακροχρόνια άνεργοι (άνεργοι για συνεχές χρονικό διάστημα άνω των 12 μηνών την 30/11/10) με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ατομικό αφορολόγητο όριο μισθωτών –συνταξιούχων.

Όπως διευκρινίζει η ΔΕΗ ΑΕ οι δικαιούχοι που θέλουν να ενταχθούν από την 1η Ιανουαρίου του 2011 στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο υποβάλουν έως τις 15 Δεκεμβρίου 2010 τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά (στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ στην διεύθυνση www.dei.gr) είτε τηλεφωνικά (στο 210-9298000) είτε μέσω ΚΕΠ και το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζουν είναι:
1) Τα στοιχεία της παροχής τους (Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής και Αύξοντα Αριθμό λογαριασμού)
2) Τα στοιχεία της αστυνομικής τους ταυτότητας (ή διαβατηρίου) και
3) Ο ΑΦΜ τους (και του/της συζύγου εφόσον είναι έγγαμοι).

Δεν απαιτείται κατάθεση ή προσκόμιση κατά την υποβολή της αίτησης δικαιολογητικών που να αποδεικνύουν ότι οι δικαιούχοι είναι μακροχρόνια άνεργοι, καθώς ο έλεγχος των προϋποθέσεων ένταξης στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο γίνεται με απευθείας διασταύρωση στοιχείων από τον ΟΑΕΔ σε συνεργασία με τους Διαχειριστές του Δικτύου. Συνεπώς οι μακροχρόνια άνεργοι δεν απαιτείται να εκδώσουν από τον ΟΑΕΔ ή να προσκομίσουν στη ΔΕΗ οποιοδήποτε δικαιολογητικό που να αποδεικνύει το διάστημα κατά το οποίο είναι εγγεγραμμένοι ως άνεργοι στα μητρώα του Οργανισμού.



Προδημοσίευση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το Πρόγραμμα «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων» ύψους 30 εκ. ευρώ



Το Πρόγραμμα «Εξωστρέφεια – Ανταγωνιστικότητα των Επιχειρήσεων» εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα (ΕΠΑΝ ΙΙ) του ΕΣΠΑ 2007-2013 και αποσκοπεί στη δημιουργία των αναγκαίων προϋποθέσεων για την ενίσχυση της εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας, σαν βασική επιλογή για την αναβάθμιση της παραγωγικής βάσης της χώρας προς αγαθά και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται με το συνολικό ποσό των 30.000.000,00€ (Δημόσια Δαπάνη), το οποίο κατανέμεται κατά 60% δηλ. 18.000.000,0 € για τα επιχειρηματικά σχέδια μεμονωμένα ή συνεργατικά που υποβάλλονται από υφιστάμενες και νέες πολύ μικρές και μικρές επιχειρήσεις, κατά 30% δηλ. 9.000.000,00€ για τα επιχειρηματικά μεμονωμένα ή συνεργατικά σχέδια που υποβάλλονται από υφιστάμενες και νέες μεσαίες επιχειρήσεις και 10% δηλ. 3.000.000,00€ για τα συνεργατικά επιχειρηματικά σχέδια που υποβάλλονται από μεγάλες επιχειρήσεις, υπό την αποκλειστική προϋπόθεση συνεργασίας με τουλάχιστον δύο (2) πολύ μικρές, μικρές ή μεσαίες επιλέξιμες επιχειρήσεις, καθώς και τους όρους και τις προϋποθέσεις του Οδηγού του Προγράμματος.

Η χρηματοδότηση γίνεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ειδικότερα από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) με 20 εκ. Ευρώ, το Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» με 10 εκ. Ευρώ και από το Ελληνικό Δημόσιο.

Στο πρόγραμμα μπορούν να υποβάλλουν μια πρόταση είτε μεμονωμένα, είτε ως εταίρος σε ομαδικό σχήμα:

Α) Μεμονωμένες Υφιστάμενες και Νέες* Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίεςεπιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο σε επιλέξιμους ΚΑ; στους τομείς της Μεταποίησης, των Κατασκευών και των Υπηρεσιών ΚΑΙ έχουν ιδρυθεί και αρχίσει την επιλέξιμη δραστηριότητα τους πριν την 01-01-2010.

Β) Υφιστάμενες και Νέες* Πολύ Μικρές, Μικρές και Μεσαίες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο στον τομέα του Εμπορίου, έχουν ιδρυθεί και αρχίσει την επιλέξιμη δραστηριότητα τους πριν την 01-01-2010, ΚΑΙ υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα υποβάλουν προς αξιολόγηση και ένταξη εκτός από διακριτό επενδυτικό σχέδιο και σύμφωνο συνεργασίας κοινών ενεργειών αποκλειστικά για τους σκοπούς του προγράμματος με τουλάχιστον μία πολύ μικρή, μικρή ή μεσαία επιλέξιμη επιχείρηση της περίπτωσης (Α).

Γ) Υφιστάμενες Μεγάλες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ελληνικό χώρο σε επιλέξιμους ΚΑΔ στους τομείς της Μεταποίησης, των Κατασκευών και των Υπηρεσιών, έχουν ιδρυθεί και αρχίσει την επιλέξιμη δραστηριότητά τους πριν την 01-01-2008, ΚΑΙ υπό την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα υποβάλουν προς αξιολόγηση και ένταξη εκτός από διακριτό επενδυτικό σχέδιο και σύμφωνο συνεργασίας κοινών ενεργειών αποκλειστικά για τους σκοπούς του προγράμματος με τουλάχιστον δύο (2) πολύ μικρές, μικρές ή μεσαίες επιλέξιμες επιχειρήσεις της περίπτωσης (Α).

Δ) Ομάδες (τουλάχιστον τριών) Υφιστάμενων ή/και Νέων* Πολύ Μικρών, Μικρών και Μεσαίων επιχειρήσεων οι οποίες πληρούν τις συνθήκες επιλεξιμότητας της περίπτωσης (Α) ανωτέρω και υποβάλλουν προς αξιολόγηση και ένταξη εκτός από διακριτό επενδυτικό σχέδιοΚΑΙ σύμφωνο συνεργασίας κοινών ενεργειών αποκλειστικά για τους σκοπούς του προγράμματος.

Για τις περιπτώσεις (Β), (Γ) και (Δ) ανωτέρω ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το σύμφωνο συνεργασίας δεν αποτελεί το αντικείμενο του Επενδυτικού Σχεδίου. Κάθε εταιρία συμμετέχει με το διακριτό δικό της επενδυτικό σχέδιο, το οποίο όμως συνδέεται άμεσα με τους στόχους και το περιεχόμενο της συνεργασίας και περιλαμβάνει κοινές ενέργειες (αλλά διακριτές ανά επιχείρηση δαπάνες) που περιέχονται στο σύμφωνο συνεργασίας.
  • Το σύμφωνο συνεργασίας αποτελεί πλαίσιο κοινών ενεργειών με βάση την προγραμματική συμφωνία μεταξύ των μελών που το απαρτίζουν για την μείωση του κόστους, για την επίτευξη οικονομιών κλίμακας για την αποτελεσματικότερη προβολή και προώθηση προϊόντων κτλ.
  • Με την επίσημη προκήρυξη του προγράμματος θα ορίζονται λεπτομερώς τα μέρη και οι προϋποθέσεις του σύμφωνου συνεργασίας.

Στο πλαίσιο της Προγράμματος ενισχύονται έργα προϋπολογισμού ύψους επένδυσης από€30.000,00 έως €250.000,00 ευρώ.

Η διάρκεια υλοποίησης των εγκεκριμένων έργων ορίζεται σε 18 μήνες από την ημερομηνία της απόφασης ένταξης της επιχείρησης, με δυνατότητα εξάμηνης (6) παράτασης.

Οι προϋποθέσεις συμμετοχής, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ο τρόπος υποβολής των προτάσεων, η διαδικασία εξέτασης και αξιολόγησης των προτάσεων, η ένταξή τους για χρηματοδότηση, οι υποχρεώσεις των δικαιούχων στην περίπτωση έγκρισης της αίτησης ενίσχυσης και οι λοιποί όροι του Προγράμματος περιγράφονται αναλυτικά στον Οδηγό Προγράμματος.

Οι προτάσεις θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω των δικτυακών τόπων του Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης του ΕΠΑΝ ΙΙ (ΕΦΕΠΑΕ) και του ΥΠΑΑΝ – www.ypoian.gr &www.mindev.gov.gr, www.ggb.gr, www.antagonistikotita.gr, www.espa.gr,www.ependyseis.gr/mis και www.efepae.gr με το «Έντυπο Υποβολής», το οποίο παράγεται κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής από το Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων που παρέχει το ΥΠΑΑΝ.

Οι προτάσεις που δεν έχουν υποβληθεί ηλεκτρονικά δεν θα αξιολογούνται ενώ κατά την παραλαβή των φακέλων των προτάσεων θα ελέγχεται η τήρηση της υποχρέωσης της ηλεκτρονικής υποβολής. Οι Προτάσεις (Φάκελοι Υποψηφιότητας) πρέπει υποχρεωτικά να υποβληθούν και σε έντυπη μορφή (ένα αντίγραφο), το αργότερο σε επτά (7) ημέρες(ημερολογιακές) μετά την καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των προτάσεων, σε ένα από τους Εταίρους του ΕΦΕΠΑΕ ανάλογα με τον τόπο υλοποίησης της επένδυσης καθώς και στα συνεργαζόμενα Τραπεζικά Ιδρύματα και Αναπτυξιακούς Φορείς.

Το Έντυπο Υποβολής όπως και όλα τα έντυπα της πρόσκλησης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα βρίσκουν στους παρακάτω δικτυακούς τόπους του ΥΠΑΑΝ (www.mindev.gov.gr &www.ypoian.gr), της ΕΥΔ ΕΠΑΕ (www.antagonistikotita.gr), του ΕΦΕΠΑΕ (www.efepae.gr), του ΕΣΠΑ (www.espa.gr, www.ependyseis.gr/mis) και της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας (www.ggb.gr).

Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήστε με τον ΕΦΕΠΑΕ και τους εταίρους του στα τηλέφωνα 210-6985210 και το γραφείο πληροφόρησης της ΕΥΔ ΕΠΑΕ στο τηλ.8011136300.

Σχετικά αρχεία:

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΑΧΑΡΝΕΣ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ"