My LinkedIn profile

Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΑΣ

Ο ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΑΣ
ΜΕ ΡΩΤΑΤΕ;...ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΩ!..(Κάντε κλίκ πάνω στον...ΧΡΥΣΟ!) Τηλ: 6995295767/ 6946083329

Taxheaven - Νέα ειδήσεις

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Προσοχή στις διελεύσεις με το TEO PASS !!!

"Σάββατο, 15 Μαΐου 2010


"Θέλω να σας ενημερώσω για τον τρόπο και τις μεθόδους που μας χρεώνουν στους σταθμούς διοδίων κάθε φορά, όχι μόνον όταν περνάμε από τη διαγραμμισμένη λωρίδα TEO PASS αλλά και από τις άλλες λωρίδες όταν ο σταθμός ΄΄δεν λειτουργεί΄΄ είτε επειδή έχουν απεργία, είτε επειδή ο σταθμός είναι υπό κατάληψη από κατοίκους της περιοχής που διαδηλώνουν εναντίον των διοδίων, είτε όταν εκτελούνται έργα ‘’διαγραμμίσεων λωρίδων΄΄, ακόμη και...
εάν οι μπάρες είναι ανοιχτές και το φώς πράσινο.
Επιπλέον , από δικά τους τεχνικά και διαδικαστικά θέματα σχετικά με τα συστήματά τους..... πιστώνουν χρεωστικά το ΄΄μηχανάκι’’ εν αγνοία των πελατών τους χωρίς προειδοποίηση ( Οριακό) με μεγάλα ποσά. Το ερώτημα είναι γιατί λόγω αλλαγής του ...συστήματος τους, εμένα να μου βγάζει πράσινο και όχι κόκκινο αφού είχαν τελείωσει η μονάδες μου?
Γιατί να μην γνωρίζω αν έχω ή δεν έχω μονάδες να περνάω από τις λωρίδες TEO PASS και τώρα εκ των υστέρων να μου ζητάνε χρήματα για τις διαβάσεις για τις οποίες εκείνοι μου έδειχναν ότι ήταν νόμιμες!!!!!!!
Συγκεκριμένα , με την περίπτωσή μου όταν σε διέλευσή μου έβγαλε δεύτερη φορά ‘’οριακό’’ και πήγα να το συμπληρώσω, με έκπληξη διαπίστωσα ότι με έχουν χρεωμένο αυθαίρετα με 47 € !!!!!!!

Σε επικοινωνία μου με το αρμόδιο γραφείο του Ταμείου Εθνικής Οδοποιίας με πληροφόρησαν ότι ανεξάρτητα από τους παραπάνω λόγους, η κάθε διέλευση χρεώνεται ούτως ή άλλως . Σε ερώτησή μου γιατί εφόσον δεν υπήρχε κάλυψη οι μπάρες άνοιγαν κανονικά και το φως ήταν πράσινο ( Ο.Κ ) χωρίς να με προειδοποιούν, δεν μου έδωσαν πειστικές απαντήσεις και μπορώ να πω με όχι και τόσο ευγενικό τρόπο, παρόλες τις διαμαρτυρίες μου για την μη έγκαιρη πληροφόρησή μου .

Εκτιμώ ότι την ίδια περίπτωση με τη δική μου πρέπει να αντιμετωπίζουν και άλλοι χρήστες του TEO PASS. Πρέπει λοιπόν να βρούμε τρόπο οργανωμένοι, για να μη μας αντιμετωπίζουν οι διάφορες υπηρεσίες σαν υποτακτικούς με τις διάφορες αυθαιρεσίες τους και επίσης να αντιμετωπίζουμε νομικά τέτοιες περιπτώσεις και συμπεριφορές.

Ο συνήγορος του ΠΟΛΙΤΗ που είναι????

Αναγνώστης"

Αναδημοσίευση από http://troktiko.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ...

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΑΧΑΡΝΕΣ, ΑΤΤΙΚΗ, Greece
ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ"